Saturday, September 4, 2010

serunding sedap..


hye ol..
entry ni bkn nya nk bagik resepi tuk buat SERUNDING SEDAP k..
aku nk bg resepi tuk wat serunding?
impossible kot..
klu setakat bg resepi yg aku curik dari google tu,leh la kan?
haha...

ni nk bercerita sal BUDAK KELANTAN ni..
haha..tipoo je.. =)
tp de ketan siket2 la ngan dy..
sjak dy ada lam femily kiterang,macam2 da mnde yg ak jual..
dr tudung bawal,brooch,perfume,shawls n skrg,
SERUNDING cap kelantan lak..
masa aku study kat metrik dlu,jualan mmg byk  giler kot dapat sambutan..
plg besh bila jual tudung bawal ng brooch..
siap buat iklan2 segala..
print n tampal kat wall n board2 yg ada kt metrik dulu..
best gak bila bilik diserbu ramai orang...
WANI ADA? MNE WANI? ADA? xDE?
rasa cam artis kot..
hehe..
ok,saya pasan yg amat.. =.="

fine2..berbalik kepada topik asal..
budak kelantan tu ada wat bisnes serunding yg diimport khas from kelantan..
serunding nya sgt sedap lorh...
sumpah!! sgt sedap!!
xcaye,cuba la order sendiri..
leh mkn begitu shj macam mkn jajan..
sedap lagik ini serunding dari SUPER RING kegilaan ak..

3ari bturut-turut kot ak mkn ini serunding ng nasik tuk bbuka..
sbb..sgt sedap..
serunding ni xmahal,
rm6/100g..
tp,mmg sgt bbaloi ..
nyum nyum...

if korang nk rasa kesedapan serunding tu,
leh la pm kt encik ise and pn yuzai ok?
xpon ke saya sendirik...
:D

p/s: saje nk mencapub.. sila support..

No comments:

nf