Tuesday, June 28, 2011

MAKAN- Starhut Cafe @Nilai

assalamualaikum...

alhamdulillah.ni rezeki aku pabila bertandang menjadi baby sitter si comel izzul hafiy. memang lagkah kanan betul aku bila aku stay dgn derang masa pendapatan setiap bulan derang masok.hoohoorey!


ni mmg first time aku makan kat starhut sebenarnya. terimakasih si kakak dan si abang ye.kalau tidak kerana anda dan encik kekasih,mungkin saya makan di tempat sebegini pabila sudah ada sumber kewangan nanti.doakan semog masa cepat berlalu ye. biar saya pulak yg belanja kaliankalian


are you ready for drooling?


I order  Mee Tomyam because i really fanatic to tomyam tau. mana2 restoran yg baru i pergi, mesti order tomyam. dan tomyam secret recipe masih di tempat pertama yg bertahta dihatiku.  tomyam starhut ni sedap and guess what? the yummy noodles came with a large portion of yellow noodles (options to add in bee hoon), bean sprouts, medium sized prawns. It's so spicy and and it's serve while hot..uhh.sedapnya.berpeluh you! boleh makan dua orang tau.banyak.dalam mangkuk besar.berbaloi dgn harganya yg dalam rm8+

Special teh tarik. teh tarik dan whipping cream.erm..my first attempt.I'm lucky enough that the drink not disappointed.sedappp. dalam rm3.20 kot.


lighting takcantek.maaf.takpandai amek gambar


Nasi Lemak Special  and carrot juice ni akak aku yg order.aku takrasa pon tapi it's enough to satisfied mysister tummy. It came together with sunny side up and chicken rendang. The chili as usual will come together but it's agak pelik. The taste of sambal is sour. akak aku cakap rasanya mmg camtu.


 kuey teow goreng ng jus tembikai. tu abang aku punya. kuey teow dy sedap. rasa nak habeskan je sbb tomyam aku kan pedas! kuah dy mix well with the udang,telur and noodles and it came together with vegetable.

ayam goreng.ni side order kiterang.takabes pon tau.tapau bawak balik jelah. ayam dy memang best betul.besarbesar.


haaa...tudiaaa si kakak dan abg yg bermurah hati yg cantik dan kacak serta taklupa sicomel izzul . who else are willing to treat me like them?? silakan...
wiiehaaa!

  thank you for reading my entry!!

5 comments:

safiyyah osman said...

wani,starhut nie area mana ha??piya pon stay kat nilai..nk juga..............

haswani said...

dekat belakang mcd baru dear.try ah.mmg sedap pon. :)

haswani said...

eh, silap..bkn belakang mcd baru..tpi dekat mcd lama, belakang hotel allson kelana

Unknown said...

nyum nyum ! >_<

haswani said...

hana, nyumnyum kan? sedap. pergilah.

nf