Tuesday, January 18, 2011

assignment menimbun bak ikan kembung

assalamualaikum..

betul la org cakap.bila semakin meningkat dewasa,bebanan dan tanggungjawab kita pon semakin berat.
bila dah umur semakin bertambah,kematangan juga semakin meninggi kan?semakin pandai berdikari tanpa bergantung harap pada orang lain seratus peratus..*ouh,ape yg aku sudah melalut ni??takde kaitan lgsg dgn entry ok.




aku sekarang sudah berada di sem 3 tahun kedua di unikl rcmp.sudah menjadi senior dah pon.. kpd adik-adik junior.tapi tolong la jgn panggil aku akak ok.nampak sgt dah tua.. T_T

bila dah sem 3 ni,mmg semakin byk tugasan yg aku kena buat.assignment,research,coursework,presentation. it's quite a lot for me.i need to adjust and follow my schedule very well.Masa Itu Ibarat Pedang. Jika Kita Tak Memotongnya, Maka Ia Akan Memotong Kita...ye,it's hard to believe that i have been change to this person..but that's the truth..haswani skrg sgt jauh berbeza masa di kmpk dulu.kalau dulu,masa sgt byk for watching movie.bangun pagi lewat.pegi kls pon selalu lambat.byk main-main.takde motivasi lgsg..*tapi life kat kmpk paling best!!
 but now,time is money.i need to achieve my wishlist 2011 from now.tolong doakan saya.

nak update blog pon dah tak byk masa sgt.kena curik-curik  pulak tu.ye ke takk?mesti la ye kan.blogwalking apetah lagi.kalau nak ber bw pon,wajib singgah ke blog kak maria awesome.leh release stress kot bila pegi blog dy tu.byk video yg sempoi.sempoi..gilak.gilak.

enjoyy it!!

byk nak cite sebenarnya ni.tapi tggu la bila ada time free ok.jgn rindu aku tau.sbb aku pon sentiasa rindukan tulisan korang!!!




thank you for reading my entry!!

No comments:

nf