Friday, December 31, 2010

masa untuk azam 2011.

assalamualaikum..


esok.tahun 2011 bakal menjelma.*semakin tua daku.
Di kesempatan ni aku nak ucapkan selamat tahun special untuk para bloggers sekalian.
sudah menjadi tradisi.tiap kali tahun baru menjelma.
kita mesti berebut.rebut untuk merekacipta pelbagai azam baru.
jadi,aku pon takmo la ketinggalan untuk ada azam baru.ye dopp?
w/p azam pada taun 2010 saya tak ingat lgsg.*takde azam barangkali*
tapi aku tetap nak buat wishlist 2011 ini.

wishlist 2011:

  • Berubah utk jadi haswani samilan yg lebih baik.
  • Nak hilangkan perasaan emo terlebih.
  • Kurangkan memerli org.(perli itu mmg kelebihanku)
  • Struggle lebih untuk naikkan pointer.
  • Pointer sem 3&4 harus dapat DL.
  • Nak khatam al-Quran lagi sekali.
  • Takmo tertinggalkan solat fardu.Lebihkan solat sunat.insyaAllah.
  • Nak kurangkan berdating.Lebihkan kasih sayang.
  • Nak selalu balik umah.tolong boss di kedai *bercanggah dgn wishlist 4&5
  • nak selalu update blog.bykkan BE.
  • Nak kurus.less than 44kg.


sila doakan agar wishlist saya termakbul ye.semakin ramai yg berdoa,semakin mudah termakbul itu doa.Selamat tahun baru semua! Semoga tahun 2011 lebih baik dari tahun sebelumnya dan akan datangkan banyak rezeki serta keberkatan untuk kita semua 


thank you for reading my entry!!

3 comments:

alynn M said...

happy new year! ;)

Scha406 said...

kak sha doakan smge wishlist tu tercapai...amin~~~

Anonymous said...

semoga sume impian kamu tercapai ye.

nf