Thursday, October 21, 2010

unikl rcmp: study sampai muntah~


eleh,macam la betul sgt pe yg ada lam tajuk entry ku ni..

tulis je lebih,buatnya tak kan?
aiish..

gaya entry ku kali ni cam aku sorg yg rajin study je..
kan?
haha..
anda TERTIPU..bkn TIPAH TERTIPU ye,tapi anda!! 
 skg ni mmg la aku lam mood study..
tapi,takat ni,xdela aku termuntah lagi sbb study..
mmg giler2 kena struggle la tuk final ni (macam ye je kan)
ngeh3..
midsem tuk sume subjek teruk,
so carry mark pon agak terok jugak la
so sad!! sobsobsob  =(

ok.
studystudystudy.
internat,tolong la jgn kacau sy ok.
sy sgt bz study skg ni..
aiish~
(xdapat tahan godaan lappy  n internet)
patut kena campak je broadband kesayangan ni..

ok.nk mkn dulu.
study+mkn+study+mkn=gemok suda.

mkn je lebih kan aku ni..
bila makan je tido.study nya tarak..kahkahkah..
sgt terok loerh..
ok.
 got to go.
doakan saya tuk final ni ye..
babai..


p/s: smile olwez..peace.. ^^v

3 comments:

Muzai said...

study la...tenet je lebih..ko ingat yuran unikl tu murah ker?? n tunjukkan pilihan ko masuk unikl x silap..

cmacimot said...

stdy stdy stdy ! hahaha..
ak rase ko g kunci lappy dlm peti besi..
cause i'm addicted to fb n blogging too..pndai bg nasihat jee hahaha

Anonymous said...

I'm pretty pleased to discover this web site. I want to to thank you for your time for this particularly wonderful read!! I definitely really liked every part of it and I have you book-marked to check out new things in your website.
Look into my site - temporomandibular joint problems

nf