Tuesday, November 28, 2017

Young Living Essential Oil

assalamualaikum...

Ya Allah. Lamanya tak berblog. 
Sejak mengandung dan bersalinkan Hasya mmg taksempat nk update pun blog ni. Now, dah ada Anaqi. Lagilah tak menyempat. Haha.

Actually post ni bukan sesaja tau. Ni nak bagitahu yang aku dah jadi Distributor Young Living. Bermula dgn pengguna biasa, kemudian terus jatuh cinta dgn YLEO ni. Daripada zero ke hero orang kata. 

Husband la asbab aku berkenalan dgn eo ni. Bermula dengan STRESS AWAY, aku terus in love. Sebab masa tu mmg stress gila dengan paper FYP. Start involve dgn set Starter Kit Basic Plus. Lepas tu bila dah abis, nk beli EO yang baru, terus aku pinang SET PREMIUM. 

Dah dapat, memang peluk cium. hehehehe suka sangat. pastu lama-lama aku try eo by eo makin suka, anak-anak makin serasi, mood pun makin happy. Terus rasa nak share dengan semua orang.



  thank you for reading my entry!!

No comments:

nf