Tuesday, August 10, 2010

salam RamaDHan ^^

salam bloggy..
sok suda stat bpuasa.
n mlm ni lak suda stat berterawih..
seriously ak nk sgt berterawih secara bjemaah..
tp malangnya masjid sgt jauh ng bilik ak ni.. =.=
if ak dok ostel cam kt kmpk tu,
jauh or lewat cmne pon,ak totap akn pegi..
rindu nk dgr ceramah2 ugama ms bln2 pose ni.. :((

ok,fine...xpe if xleh bjemaah kn?
solat sorg2 ni pon ok what..
tp syg,ak xpandai nk solat terawih sorg2..nk baca zikir2 tu..
xpandai..=((
ya ALLAH,ingin sgt tuk kutip pahala masa bln2 pose cmni..

ok2...
tutop cite tu k?
to bloggy2 n stalker2 yg xigt niat pose,
meh sini kte berniat sama2 ye?
Lafaz niat untuk sebulan puasa
niatsebulanpuasa
mksd: Sahaja aku berpuasa keseluruhan bulan Ramadhan kerana Allah Ta”ala


Lafaz niat puasa (harian)
niatharianpuasa
mksd: Sahaja aku berpuasa esok hari menunaikan Fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah Ta’ala

Doa Berbuka Puasa

doaberbuka
mksd: Ya Allah bagi Engkau aku berpuasa dan dengan Engkau beriman aku dengan rezeki Engkau aku berbuka dengan rahmat Engkau wahai yang Maha Pengasih dan Penyayang.
saya n incik blog ingin mngucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat islam di seluruh dunia espesially my bloggy n my stalker. Mintak halal dan mintak ampun atas sume salah silap.. Selamat menjalani ibadah puasa n jgn lupa tuk bniat poso k???  
luv u ol!!!

SELAMAT BERPUASA N SELAMAT BERAMAL!!!

No comments:

nf