Monday, July 18, 2011

semester empat

assalamualaikum...

tadi aku daftar utk sem baru.sem empat dah. yuran pendaftaran je dah RM510 .
mahal okey.aku nasihatkan para adikadik kat luar sana kalau taknak belajar pandaipandai sila jangan masuk uni swasta. takberbaloi aku rasa bayar mahalmahal tapi belajar sambil lewa.
aku tak ready untuk daftar pagi tadi.
tapi mulai esok,dah start kelas belajar,aku akan berusaha untuk readykan diri aku terima menda baru.
InsyaAllah.

ouh ye. housemate aku sekarang ni tinggal 7orang je. itu bermakna sewa rumah untuk bulan julai ni sudah meningkat ke RM170.juga sangat mahal . perlukan seorang lagi housemate untuk kembalikan rent rate kepada harga normal. so,pleasepleaseplease sesiapa  student unikl rcmp yg hendak mencari rumah sewa, anda sangatsangat dialualukan untuk menjadi salah seorang daripada ahli kami. PEREMPUAN sahaja tau. sapa nak,boleh pm saya dekat fb ataupon komen dalam entry ni .tq




thank you for reading my entry!!

No comments:

nf