Tuesday, July 19, 2011

BULAN membeli sambil beramal.

assalamualaikum...

entry kali ini adalah entry bantuan ikhlas dari saya kepada Puan Noormawati Mohd Rasif. 

kepada para bloggers dan rakanrakan yg mengikuti perkembangan belog saya ni, mesti tahu kan yg saya ada mempunyai sebuah online shop. saya ada cerita pasal online shop saya ni dalam entry  INI .

pada bulan ini dan disini saya ingin membuat sedikit kerja amal.hanya sedikit. rasanya ramai yang tahu tentang Norma, penghidap BRAIN TUMOR STAGE FOUR yang memerlukan bantuan untuk rawatan penyakitnya yang tinggi.  Diharapkan dengan bantuan ini dapatla membantu  meringankan sedikit beban kewangan Norma dan keluarga untuk menanggung kos perubatannya.

Dengan ini saya dengan rendah dirinya akan mendermakan RM2 untuk setiap jualan barangan dalam online shop saya kepada beliau.
dan untuk setiap jualan kain sutera pula, saya akan mendermakan RM10 kepada beliau.
anda bolehlah melihat baranganbarangan tersebut didalam acc fb saya. lebih mudah tekan je badge fb hwanis shoppe disebelah ni haa.

walaupun tidak seberapa bantuan yg dapat saya berikan ini,saya berharap sangat dapatlah membantu beliau.tak banyak pon,sedikit jadilah kan?
semoga para bloggers sekalian turut menyapport saya dalam jualan ini.
terima kasih. :)

Selain dari jualan amal ini, anda juga boleh menderma secara terus ke account norma;
Cimb

01070068677528

Noormawati Mohd Rasif




thank you for reading my entry!!

No comments:

nf