Monday, April 25, 2011

aku hitam dan kusam.

assalamualaikum..

kenapa hitam dan bukan putih?
bukankah hitam itu menawan dan putih itu bersih?
ye,kalau dari pemerhatian manusia sometimes  hitam is nothing and most of the time putih is everything. .

ok.berbalik kepada persoalan tadi.kenapa aku pilih hitam dan bukan putih? 
padahal hitam dan putih itu sangat match dengan pelbagai colour.
adakah hitam itu kusam? dan putih itu tak pucat?of cosh tidak sama sekali.

kenapa aku pilih hitam?

kerana:
blog aku dah cukup banyak dengan warna. widget-widget yg memang memberatkan blog. aku taknak templete blog aku  terlalu banyak colour yang akan  menampakkan blog yg sedia serabut ni bertambah serabut.

maaf kepada sesiapa yang taksuka dengan colour blog aku ni.diharapkan anda boleh bagitahu colour-colour apa yg sesuai dengan blog ini.sekian.

p/s: kredit to syamim aqila sebab telah memberikan aku cetusan idea berkenaan entry ini.


thank you for reading my entry!!

No comments:

nf