Sunday, August 14, 2011

berhantu.sapa pon taknak dekat

assalamualaikum...










 .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

see.hantu pon dah boring dengan aku belog aku.
knp  ye lah kan.
bila bukak je belog picisan aku ni,takde hupdate pape pon. mestilah bosan.
geram sungguh kan jadi followers aku?

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.



dan aku dgn berbesar hatinya meminta maaf kpd followers sekalian.
dan anda boleh unfollow belog berhantu ni kerana ada hantu dalam belog ni.
pahamkah anda? kikikiki

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

lately ni, banyak sangat homework.assignment,kuiz hampir setiap minggu,
presentation yang aku harus sertai tak boleh miss. biasalahlah.bila dah nak masuk final year ni,haruslah bertambah rajin dan semangat bukan?
lagilagi bila salah seorang lecturer kami berkata. "kamu membazir berpuluh ribu je belajar tp keje nanti jd assisstant pharmacist  je".
think positive* tu maknanya dy suh kami belajar rajinrajin la lettew kan?
nanti,bila dah amek degree pharmacist, boleh la dia cakap camni pulak "kamu membazir ratusan ribu je belajar tp keje nanti jd  pharmacist  je"
takpon camni. "alah,belajar ratusan ribu pon,nanti keje kilang jugak". -pharmaceutical pharmacy


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



 tapi kan.tapi kan.tapi kan. siryes aku mmg suka gila berblogging nih.
sapa takcaya,boleh ah tekan kat post comment,pastu tulis kat situ kanapa korang tak percaya. okey!
oleh sebab aku sangat suka berbloging ni.korang boleh tolong doakan aku tak supaya aku semakin rajin menghupdate belog?
tak pon boleh je remind aku tuk hupdate belog. wokeh?
 tu je lah kot.
ok.bye.






















































































































korang windu aku kan? nah aku selitkan gambar yg terbawu dari aku. ce korang zoom betul2 kat bhgn mata aku tu. aku pakai eyeliner woo. jakun sikit. =,=' ye lah,aku kan tak reti nak bermakeupmakeup bagai ni.biasa aku pakai celak je pon.eh,celak ng eyeliner tu sama ke tak eh? :P eyeliner tu pon aku curikcurik pakai along aku punya tau. bagus punya adik!


thank you for reading my entry!!

1 comment:

muzai said...

anda di tagged..sile ke http://mylifeonlymyworld.blogspot.com/2011/08/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

nf