Friday, October 4, 2013

Im officially diploma holder.

assalamualaikum...

Tanggal 22 September 2013 sudah lepas. Maknanya majlis konvokesyen saya yang berlangsung di PICC,Putrajaya telah berlalu dengan jayanya. Jom say Yay!

Alhamdulillah. Dapat jugak sekeping diploma. Walaupun hanya diploma yg orang dah takpandang sangat ni. Alhamdulillah. Saya tetap ada diploma. Syukur.

Majlis konvokesyen.
I had fun. I don't think I can describe that feeling.

Memang hanya diploma. Tapi dengan diploma inilah saya dapat kerja dan kerja dengan stress. Happy bila dapat pegang duit sendiri. Happy bila dah boleh bagi mak abah duit belanja walaupun tak banyak. Alhamdulillah.

InshaAllah, dengan diploma inilah, saya akan berusaha gigih, untuk mendapat pendidikan yg lebih tinggi, yang lebih sesuai dengan minat dan cita cita baru saya. Amiin. Moga dipermudahkan.


Gambar tak berapa banyak sbb sessi saya sessi petang. Bila keluar dewan pukul 5.30ptg, parents dan family dah lapar dan nak tunaikan kewajipan solat Asar. Makanya. Adalah beberapa keping gambar untuk tatapan pembaca sekalian.





































Terima kasih abah sebab marah bila pointer jatuh. Marah bila nk cuti balik kampung konon konon mc. Terima kasih. Wani tau abah boss yg berdedikasi. Taksuka anakanaknya ponteng kuliah.

Terima kasih mak selalu backup wani. Takkisah pointer tinggi atau rendah. 'Oklah tu pointer kau. Asalkan kau bersyukur' Terima kasih sebab selalu bagi wani bekal utk seminggu bila wani nak pulang ke Ipoh balik. 

Terima kasih kemba sebab datang konvo aku. Terima kasih jugak sebab selalu topup belanja masa aku belajar. Terima kasih untuk bunga tu kak. Terima kasih dik sebab kenalkan aku dengan Shaklee.

Terima kasih Along Angah Alang Kaksu Abang Abang ipar sebab banyak sangat tolong masa belajar dulu. Dari segi kewangan, nasihat, support, hiburan, semuanya. Ukhwah fillah. Berasa beruntung berada dalam keluarga yg besar ini. Syukur.

Terima kasih sayang sbb sentiasa ada tika wani dalam perjuangan diploma. Walau jauh,kau tetap dekat. Telefon kan ada. hehe. Kata kata sentiasa positif kau tanpa ada negatif sedikitpun selalu buat aku berfikiran positif. Terima kasih. Tiga tahun aku menempuh cabaran untuk mendapatkan diploma ini. Tiga tahun jugaklah aku mengenali kau. Harap kau tak marah sebab aku gunakan 'aku' yang kau anggap kasar itu.  
Okey,gurau saja sayang. wani cuma nak berbahasa. haha













next entry pasal gambar pre-convocation pulak ehh.


  thank you for reading my entry!!

No comments:

nf