Saturday, October 5, 2013

Pre-convocation

assalamualaikum...


Kalau dalam entry lepas aku tulis pasal hari convocation. Harini aku nak tulis pasal hari pre-convocation pulak. Dalam erti kata lain hari rehearsal lah kan.

Hari rehearsal utk unikl ni aku rasa macam lain dari rehearsal universiti lain. Sebab rehearsal kiterang hanya pakai rakaman video je. Takde pun calon graduan yg naik pentas utk terima diploma acah acah.

Tapi bagus jugak ada hari rehearsal ni. Kiterang siap pakai cantik cantik high heels semua. Motif? Sebab nak amik gambar in-case  tak sempat bergambar pada hari convocation sebenar. Tapi memang pun. Memang tak sempat pun nak bergambar masa hari convo. Sebab masing masing sebuk dengan family masing masing.

Paling best bila kami berlima dapat konvo sama sama. Yay. Suka sangat! Berjaya jugak pujuk Arifah ng Adila. Walaupun mula mula derang taknak join. Tapi aku biasalah. Bab mengayat dan memujuk memang serah kat aku. Poyo wani.


Time ni paling best. Stress aku masa kerja mmg lepas kat sini. Tu pasal gambar aku time ni banyak yang macam kureng siuman sikit. Hiks.













Malam sebelum pergi rehearsal ni, aku gigih gila jahit lace dan manik dekat peplum ni. Sanggup tu tido kul 11.30malam (waktu normal aku tidur adalah pada pukul 10-10.30malam)  dan bangun pukul 5pagi semata mata nak pakai utk pergi rehearsal. Dann,nasib baik sempat!!!!!  Imma happy girl!





















































 Ok. Untuk tempahan lace dan manik utk baju,veil dan tudung, bolehlah email ke 
has_aszwani@yahoo.com 
atau 
sms/wassap/wechat  0136342113



  thank you for reading my entry!!

1 comment:

Kai Ssi said...

selamat berkonvokasi!
tahniah sebab berjaya menghabiskan belajar!

http://abgdude.com/blog/2013/10/04/header-kini-bertukar/

nf