Monday, December 30, 2013

Handmade Veil By Haswani

assalamualaikum...

Sejak aku pos last entry pasal DUNIA SEKARANG yg aku gitau aku DIY manik dan veil untuk kawan aku, banyak pulak yang tanya berapa harga tempahan kalau tempah veil dan jahit manik dengan aku.

Dengan itu,malam tadi. Bertungkus lumus aku duk fikir,berapa yg aku perlu cas untuk full handmade veil aku ni. Disebabkan semua lace dan manik aku jahit sendiri guna tulang empat kerat aku dan tanpa bantuan mesin jahit, aku decide untuk bagi harga seperti dibawah.

Sejujurnya,harga veil aku ni masih jauh lebih murah kalau dibandingkan dengan online shop yang lain. Kerana apa, kerana aku buat ni sbg part time job je. Saja tambah income lebih sikit selain jualan PRODUK SHAKLEE. Kalau tak percaya yang veil aku jauh lebih murah, pergilah,pergi survey kat online shop yang lain. Pergi.

Disebabkan ini part time job dan juga hobi,harus diingat, aku juga memerlukan waktu untuk buat aktiviti lain,jadi masa untuk aku siapkan tempahan bergantung juga dengan masa lapang aku dan juga mood aku.
Tapi InsyaAllah. Aku akan cuba siapkan tempahan anda secepat mungkin yang boleh aku buat. Hati customer haruslah aku jaga kan?




  • ·         Boleh pilih sama ada mahu kain net/chiffon.
  • ·         Boleh request warna kain,lace dan juga pearl.
  • ·         Harga termasuk lace,pearl dan bunga 3D KECUALI extra beading dan lace.
  • ·         Untuk postage Semenanjung tambahan Rm8 dan SS Rm10.
  • ·         Tempahan haruslah dibuat 2-3bulan sebelum tarikh majlis untuk menjamin kualiti jahitan .
  • ·         Pembayaran DEPOSIT adalah digalakkan utk mengelakkan BACKOUT BUYER.


UNTUK JAHITAN LACE MANIK DAN VEIL,
 TEMPAHAN BOLEH DIBUAT dengan
WASSAP 0136342113
 ATAU




  thank you for reading my entry!!

No comments:

nf