Saturday, February 26, 2011

entry dua minggu penuh gambar.



assalamualaikum...

 hyee awakawak semua yg saya sgt sayangi.
fuuh,lama giler tak update blog.paling last pon yg betulbetul entry  masa entry tarikh 10/02/2011.
lama kan..memang rindu kaw kaw lah nak update belog ni.sirryes.saya tak tipu.

saya taktau nape saya rasa mcm bz sgt miggu ni.
myb sbb byk sgt kot aktiviti kat kolej saya.takpon saya dok sebuk dgn kuiz itu.kuiz ini yg mmg tak menang otak tuk ingat sume mnde.

meh kite cekkiidddddddddddauut ape yg saya buat sepanjang dua minggu ni.

main jualjual sempena fund raising for dean's cup debate competition.

sebuk dgn kempem mengundi JPM kolej.yg ditgh-tgh tu adalah calon yg bertanding  merangka houssie aku.menang kott.

presentation for research elective.nervous.tp,alhamdulillah.batch kiterang dapat pujian drpd pn santi  about  our cooperation  and team spirit among us.sem 3.

lps presentation.then pegi jaya jusco.MAKAN lah kan.apee lg..

oldtown white coffee yg sememangnya kaww abes.

lepas gian makan soto yg pedas gilergilak.sampi itam kuah soto dek sambal kicap.bestttt.     

our dessert.big apple.

gunung lang.for our junior's orientation.bestt dapat main kejarkejar baling tepung.teehee.
yeeeah.luv u lah hensemhemsem dan cantikcantik.

celebrate birthday syarifah anith adila.my houssie jugak. blueberry cheese cake ni tempah dekat mak en.kekasih.licin kott.birthday girl suka.kalah cake secret recipe.

mmg rezeki saya.encik dalam gmbar diatas ni belanja secret recipe.macam biasa tomyam kung harus wajibb order la kan.kiterang cuba vageterian soba.ermm agak sedap jugakk la.
byk lagi sebenarnya aktiviti yg saya buat.tapi xdan nk capture gamba.almaklum hp takde camera.hehe..skg tgh cuti midsem merangkap cuti study week.tak best.kena study pulak.doakan saya ye rakanrakan tuk result yg cemerlang midsem nanti.thanks.

 thank you for reading my entry!!

2 comments:

nf