Tuesday, March 1, 2011

kegumbiraan seketika.

assalamualaikum...


sumpah best cuti 2 in 1 kali nih.
knp 2 in 1? sbb percampuran antara cuti study week dengan cuti midsem.
sgt bagus kan?
bila dah bercuti-cuti mesia ni kan,mmg sahlah study week tak macam study week kan.
bangga giler bila sejak abis kls hari jumaat aritu sampai la loni,tak bukak notes untuk exam midsem lgsg!  :p

kaurang,apa yg best masa cuti hari tu ek?
jumaat: masa jaga kedai,jumpa ngan budak botak campor garang tapi cute.
dapat minum air madu tiga.resepi baru di uptown MBST.

 si botak hensem hadif zakuan.acik riindu gila sama kamu.
 lagi,apa yang best?
sabtu: en.kekasih dtg tolong basuh pinggan kat kedai tapi kena halau ngan awek dia. :d
awek dia takut nanti tgn en.kekasih kasar. xP

lagi..
ahad: lagi dapat bergambar free dalam box yg dibina khas dari OREO untuk kami.
 eh,tipu je, kiterang dapat amik gambar free siap print sekali dalam box oreo tu kalau............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kalau beli Oreo Ice Cream Flavour Blueberry Mint dua paket.
kami beli 4paket.jadi dapat 2 tangkap dua keping gambar free.. yey!!!

Oreo Ice Cream Flavour Blueberry Mint. macam mkn mentos.

kami satu family. haha. koya.

aku dan bakal suami. sweet kan? jgn termuntah okey!  :p
*sila hiraukan tepi gambar yg tak sempat crop tu je.terima kasih.


lunch: pegi beli itik 6 ekor untuk 6 org mkn..hehehe.gilak tamak.
okey.description pasal gambar last tu tipu ok.hehe. 
sebenarnya beli nasik ayam kat tempat sama dgn harga rm7.nasik ayam tepi jalan paling best aku penah mkn.puah ati weyh!!!

lain-lain: byk lagi yg best-best.tapi takde gamba lah.bese lah kan.aku mmg suka bergambar,tapi taksuka mengambil gambar.tu pasal takde gambar tu.teeheee.

ada tesco kat nilai yg baru bukak. ada salon buat hair wash kat sana murah giler.harga promosi rm20 jek. kalau gunting rambut pulak rm15 je include head massage lagi.best.best..tak caye? gi try lah.gerenti berbaloiii.




now,dah sampai ipoh.kena la struggle lebih nak lulus cemerlang modsem ni kan. :P
doakan aku.
sori.aku nak bgtahu awl2,aku akan jarang update belog ni tau buat masa ni.maaf.
tapi aku tetap akan berlari carik masa untuk update belog selagi termampu.trimas.

 thank you for reading my entry!!

No comments:

nf