Thursday, February 10, 2011

supplement kuat tenaga zahir batin.

assalamualaikum...


aku perlu mkn ni.
breacol: selalu sgt batuk-batuk.pahit.taksuka.bikin ngtuk la.
novomin: lepas mkn je rs nak muntah.effect dr keracunan makanan.ubat ni ubat elak muntah oke.take after meal three times a day.juga bikin gua ngtuk.
memorax: ni untuk apa ntah.supplement suka-suka kot.teehee.
e-genius: ni mak aku yg belikan.sbb dy rasa aku tak berapa genius kot..aaiish.redha.

masuk bulan ni.dah 3x dah aku tak sihat.demam 2x.
food poisoning sekali.tsssk..
mak kerapkali membebel suh aku beli vitaminC..
badan aku lemah tak cukup khasiat w/p makin tomtombam..

emak: ekau poei la boli vitamin /saplement tu.asyek domam yo.
aku: taknakla mak.elaun takcukup.mara bg sikit.lari budget kang.
emak: mano laei ponting?duit ko kesehatan?
aku: erk.. =.='

masalahnya mak,vitamin yg abah belikan dulu pon tak abes lagi,ni kan pulak nak beli yg baru.
tu la kan, sape suh tipu abah ckp yg vitamin yg dy beli tu dah abes mkn.kan dah demam.

aku mmgla belajar buat ubat kan.tapi aku taksuka mkn ubat.yerkk.pahit.

ok.fine.mulai saat ni,nak abeskan segala vitamin yg tak abis-abis tu.
 tambah satu lg azam baru woo.nak kekal sehat sentiasa.takmo sakit-sakit dah.
penat.



 thank you for reading my entry!!

No comments:

nf