Monday, May 9, 2011

KZNabihah Boutique Inspirasi Untuk Semua Wanita Tak Kira Saiz

assalamualaikum..

aku baru je abes paper drug and society tadi..dan ntah kenapa,tetiba la pulak aku rasa mcm rajin nak buat review pasal satu blogshop yg memang best gilerrr!!!



blogshop ni mmg best tahap gaban. sume pakaian n accessories badan ada jual kat situ.dari shawl,dress,skirt,pants,bags,belt sume adalah. memang lengkap serba serbi tu..

yg paling best pasal blogshop ni kan, dy punya baju bukan dari size XS ke size XXL pon ada tau.memang mantop abes ah. kepada  wanita yg bersaiz bukan XS tu dan suka bergaya,anda memang dah tak payah nak risau dah nak beli baju kat mana dah. sekarang ni aku dah bagi korang jalan penyelesaian. 

korang pegi je dekat blogshop KZnabihah Boutique ni dan korang shopping sakan lah kat situ. memang gerenti lah korg akan rambang mata tak berkelipkelip.harga barangan dy pon quite affordable.

tgk.cantik kan? pakaian kat sini tak mengenal saiz. :)
alala.manis sungguh cik adik yg kecil molek ni. :)

korang.wajib terjah tau! penat tau aku type lajulaju entry ni.kalau tak terjah,memang siap lah korang.nanges aku nanti..tsssk.

ouh lupa pulak.aku suka sgt dress kat bawah ni tau.awesome sungguh!! tapi nak beli mmg tak mampu lah even mmg dah murah pon..elaun MARA siryes memang cukupcukup makan je. kak bihah, bagi i free dress ni boleh? :P

ropolropol kat dada tu cantik kann?




thanks for reading this entry!!!

nf