Friday, December 31, 2010

hidungku menderita..

assalamualaikum..

selamat pagi bloggers!!wassup guys!!
di pagi yg sejuk tahap gaban bertempat di rumah yg baru semalam diduduki ini di samping 
3budak.budak. kecik yg comel.comel bak puteri salju ini..

aku tersangat la terseksa pada hari ini ye.bukan pada hari ini je.tp pada hari semalam lagi.
bukannya terseksa sbb diseksa seperti rakyat di palestin sana.
tetapi sebab diseksa oleh virus bordetella pertusis yg menyebabkan aku sakit tekak dan mengalami whooping cough.juga mengalami selsema yg teruk.da macam bird flu pon ada ni haa...
asyik.asyik aauuccchum.
penat doe hidung aku ni.

org ckp,bila selsema,mesti kurang selera makan.
tp,yg peliknya,selera makin aku makin bertambah.tambah je.
ouh,makin berat la ini badan.anyway.semoga badanku yg tak berapa sihat ni akan sihat sebelom masok tahun baru.teehee..*padahal esok da masok taun baru da*
tak sanggup la selsema lama.lama.
lagipon selsema ini macam yg paling teruk je yg penah aku kena.
aachuumm.achhumm..(haa..lagik sekali)



aleesya.darwish.zahra


alala.tomei.tomeinya budak kecik ni..


thank you for reading my entry!!

1 comment:

Misshy Innz said...

hyeeee ;)
datang menjemput ni .
kalau free 1/1/11 . meh lah join mini gath kat seremban ;)


http://innzninety.blogspot.com/2010/12/seremban-mini-gath-new-year-updated.html

nf