Saturday, December 11, 2010

TERIMA KASIH

encik ben

  1. peristiwa yg tak dapat aku lupakan berkenaan TERIMA KASIH..
    aku lupa nak ucapkan  terima kasih pada mak abah sbb jaga makan pakai aku selama ni..opps.bukan lupa.selalu ingat.tapi sedikit ego dan malu yg tak dapat dibendung untuk mengungkapkannya pada derang.ye.sememangnya aku hanya berterima kasih pada hari raya je+masa derang bg duit belanja.anak yg jahat kan aku?sob.sob.sedih ouh.sedih.mahu berubah tuk jadi org yg tak lekang dengan ucapan terima kasih..DOAKAN SAYA YE RAKAN.RAKAN.  (:
  2. Bagaimanakah nak menyemai sikap berterima kasih di kalangan kita ?
    mudah sahaja.korang jgn malu.malu nak ucap T.E.R.I.M.A.K.A.S.I.H hatta kat family dan yg tersayang sekalipon.jgn la nak mahal.mahal kan ungkapan ni.padahal ungkapan ni satu ungkapan yg mulia dan buat orang rasa lebih dihargai.
  3. Ucapan terima kasih yang paling ikhlas korang pernah terima dari siapa dan apakah cerita disebalik itu ?
    erm.tatau.hanya ALLAH yang mengetahui..apa yg keluar di mulut tak sama dgn apa yg ada di dalam hati.. (:
    4.  Secara jujur , adakah anda terlupa mengucapkan terima kasih pada seseorang , hari ini ?
    jujurnya.untuk hari ini.saya belum lagi terlupa ucapkan terima kasih kepada seseorang.sbb.sekarang sudah masok hari baru dan saya belum bertemu dengan sesiapa lagi kecuali para bloggers.tq ya. (: 

    thank you for reading my entry!! 

4 comments:

::..Dia daYa..:: said...

hanya dengan ucapan terima kasih boleh menyemai perasan kasih sayang :)

CEPET said...

kita tag wani..
lame xupdate nape?

http://inishedcepet.blogspot.com/2010/12/cuti-cuti-sekolah-ga.html

CEPET said...

cepet tag wani

http://inishedcepet.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-kacamata.html

haswani said...

::..Dia daYa..:: ye betul tu.ucapan terima kasih yg mbuatkan org akan rasa lebih dihargai.

CEPET : i balik kg la u.di kg tarak ada line..teehee..

nf