Friday, March 4, 2011

rindu sudah. :'(

assalamualaikum...

sayang ku yang comel,kerinduan sudah tak tertahan dah ni.
bila kamu nak datang ipoh ye syg?
mahu bawak kamu jalanjalan pusing satu ipoh ni nak tak syg?
meh nak belanja kamu minum mushroom soup pizza hut jom
gerenti kamu suka puas hati tak mahu balik rumah dah.
jom cepat mali ipoh jom. 
.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

bila dah makan tak ingat orang lain dah ye??

kalau minum ais,tak sah tak cukup satu gelas

heyy.udah-udah la tu minum nya.gaya macam org besar jek

ingat maksu je ke yg pandai muncungmuncung mulut ni?aya pon pandai lah.

"percaya atau tak,aya yang snap pic ni sendirik tau"

nak pelokpelok zahra macam atok peluk ni haa..aiiish.geram.

 thank you for reading my entry!!

1 comment:

shikinbudakbaik said...

alalala...sakit rindu dah datang ea...
+_____________+

nf