Wednesday, March 2, 2011

please lah aku menyampah.

assalamualaikum...

tolonglah aku,bantulah aku.haaaissh.
benci giler aku tengok header blog aku ni.rasa nak konyok-konyok dalam tong sampah biar aku takpayah tgk dah.tak suka lah gedikgedik camni.lagi orang nak kutuk aku adalah.
nak delete ahh camni.tapi blog tak cantik kalau takde header..
sapa nak buatkan header aku?aku bagi upah sekupang.nak tak?tak nak?nak tak???
aaaaaarrrrgh.
wuwuwuwu..sedih.

 thank you for reading my entry!!

3 comments:

Adyshariz said...

akak pon tak pandai sangat..tapi kalau biasa-biasa bolehlah..cth ader kat blog akak..free jer..ngheee

tolong kan sedekah..hehe

cma said...

comel je la weh. jgn risau :D

haswani said...

adyshariz: cute je header akak kan?
syema: haha.tak konfiden lah weyh.

nf