Thursday, March 10, 2011

sapa cakap aku pakai main..

assalamualaikum...


ok.tajuk entry agak lucah disitu.
tapi takpe,entry ini budakbudak bawah 18sx pon still boleh baca lagi lah.
takde halangan.takde kekangan.
if you want to read,just read it. and ignore others.
okeh,teruskan..


haaa..sapa cakap aku pakai main follow blog korang je?aku follow sebab aku nak baca korang punya belog jugak lah. pasal personal korang,fashion,cinta.berita semasa.macammacamlah.
aku takde keje nak penuhkan dashboard aku kalau aku takde keinginan nak baca belog korang.
harap paham.kalau taknak kongsi,takpayah nak publish kat belog lah kan.


macam biasa,aku biasanya akan jadi silent reader.sbb tak pandai nak bagi komen lah.
tapi paling penting,kalau tajuk entry best,tambah lagi isi entry tu best,mmg aku akan selalu tekan older post lah kan. suka tak.suka tak bila aku baca belog korang? kalau tak suka, sila block aku dari jadi reader korang ehh.


tuan belogexam midsem paper ARAM hari esok.sayang-sayang sekalian.sila doakan tuan belog agar dapat menjawab soalan exam dgn baik beserta hati yg tenang okey.terima kasih


 thank you for reading my entry!!

No comments:

nf