Friday, March 4, 2011

segmen 1minggu 2 header by sembil9n.com

assalamualaikum...

sembil9n.com

alhamdulillah,at last ada jugak la orang yg volunteer tuk buat header blog aku ni...
thanks a lot la kau Af Sembil9n.
memang dah lama aku teringin sgt nak ada belog yg comel momel ni.
ce baca entry aku ni.sedih bukan.
buruk bebeno rupanya header aku yg ada skrg ni.tak suka lah.

Af,aku nak kau yg design header blog aku ni sbb design kau free,tapi superb.comel...
berbaloi kan.kau dapat improve kau pny design,aku pulak dapat header yg comel.
ahh,aku mmg suka lah bila kau buat segmen cenggini..syukorrr.

Af,aku nak header yg theme dia purple-pink  tau.yg nampak macam gugurl sikit..
nak header yg macam budak yg matang dan comel la kan.takmo nampak gedik-gedik macam header aku yg skrg la kan.kalau yg macam biela yusof pon ok jugak.hehe

kalau boleh,letak lah gambar beserta dgn nama blog aku dan kalau sesuai,letakkan la sekali quote ini ok?
People Will Never Forget How U Made Them Feel.





gambar yg kat atas ni,kau pilih la yg mana satu kau rasa seswai tuk letak kat header aku.
kalau tak seswai jugak,takpayah la letak kan..

mmaf la af,aku ni mmg demand sikit.harap kau njoy ye buat header aku ni...thanks yawww.


 thank you for reading my entry!!



7 comments:

Mr. N said...

ahaha...don't worry :D

Mr. N said...

mmg byk cekadaknye :P

haswani said...

mana taknya kan?dah lama gila nak ada header yg comel.tapi tak reti buat sendiri.sadis jek.

AM said...

Wah! Segmen menarik nie. Arol nak pergi terjah lah! Hehe. ;D

Dah join HeartBeat ke belum? Kalau belum, KLIK SINI! Rugi tak join.

haswani said...

jom kite terjah dia ramei-ramei.

dah join dah.tapi takdek masa la nak letak banner dy kat blog.bz nak exam ni.

Biela Yusoff.. said...

emm..huhu...nanti dpt yg comel.. header2 huhu...

Mr. N said...

http://www.sembil9n.com/2011/03/1-header-untuk-haswani-samilan.html

nf