Sunday, January 16, 2011

anak?betulke anak aku?????

assalamualaikum..

ye..tentu anda terkejut kan bila tgk tajuk entry saya ni kan.aku lagi terkejut doh.
"saya pon agak terkejut la bila dapat tahu pasal gambar ni, tapi sumpah ini bukan saya.ada org nak kenakan saya agaknya,ini gambar superimpose je ni"alahai,macam artis la pulak kan aku ni.teehee..
macam.macam alasan aku dah bg mbuktikan yg gambar dibawah ini bukan gambar aku..

haswani samilan bersama dua org anaknya.
haaa..amacam?macam muka aku ke wanita yg gambar dia kat atas ni? sebijik taksama atau pelanduk memang dua serupa?
tapi bila aku tgk sendiri dgn bijik mata kepala aku,cehh,mmg sama la...sama mcm muka aku..tp sah ini bukan aku.sbb aku tak penah pon bergambar dgn derang.
betul,mak aku pernah cakap."dalam dunia ini ada tujuh orang yang serupa mukanya dgn kita".dan bila aku dgr dari org lain pulak,"bila kita berjumpa salah seorang daripada tujuh orng tersebut,ajal kita makin dekat"...betul atau khurafat aku pon tatau la..nauzubillah.

mmg ramai jugak org ckp yg derang ada kawan yg sebijik takserupa  dgn muka aku.tapi bila derang nak mempertemukan kiterang je,ada saja halangan.last.last,mmg tak jumpa lgsg...tandanya ape tu?selamat umur aku panjang lagi.kihkihkih.

berbalik kepada gmbar diatas,sila tgk gambar bawah pulak.
sila baca komen kat bawah gmbar tu.
hahaha..amacam korang?jahat takk aku?sangat baik jahat kan aku?kahkahkah..wanita serta budak.budak dalam gambar tersebut sah bukan aku.derang mmg ada kaitan dengan aku.tapi wanita tersebut bukan aku.dia bernama HARTEANY SAMILAN.dan aku pulak,tuan punya belog ni bernama HASWANI SAMILAN..
sahh.sahh..memang sah yg kiterang ni adik beradik kandung..budak.budak tu pulak anak buah aku.comel kann derang??teehee..

maaf la seandainya entry merepek aku ni menimbulkan kemarahan korang yg rasa membazir sbb dah tersinggah kat belog aku.papehal,thanks yaa..peace. v




thank you for reading my entry!!

No comments:

nf