Friday, January 21, 2011

Cadbury Lovers (updated)

assalamualaikum...

hyee..semalam aku ada bgtahu kan yg arini aku nak pegi discussion tuk research elective.
alhamdulillah,siap jugak akhirnya proposal tuk research tu..thanks to najwa,teah,ummu and aisyah jugak.
beruntung satu group ng korg..
ouh,terlupa...kpd EMMY LIZA YAJI jugak
p/s: harap ampoon ye emmy ye.. =)

then,bila dah habes buat discussion tu,aku pon pegi la Greentown Mall kan.
bila masok je dalam mall tu kan,aku pon apelagi..
terus je pegi kat bhgn coklat tuk beli ******...hehehe..of cosh tuk beli coklat jugak la kan.
chocolate cadbury ada offer beb!!! RM5.99 untuk yg 175g punya..murah kan??
mmg berbaloii.w/p aku penah dapat harga RM4.99 kott kat Kiara Mall,Bahau Negeri Sembilan...
ok la tu kan....
nak tahu takk aku borong cokelat ni berapa byk???


nak?


taknak?


nak?


taknak?


nak?


taknak?
.

.

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.
ahhh.tak kira!! aku nak bagitahu jugak.
aku beli LIMA paket...LIMA kot..
bykk takk?
hahhahaa...takpe.takpe..aku nak buat stock..diet dgn coklat.kompem kuruih...teeheee..

percuma 1paket coklat 40g..hooyyehh!!

aku nak berjimat mkn cokelat ni..bior lambat abess.hehehehehe..



ps/: akak aku cakap,bila makan coklat byk.byk, muka boleh naik jerawat..betul ke takk eh??


 thank you for reading my entry!!

No comments:

nf