Wednesday, January 19, 2011

hari cuti hari bahgia..

assalamualaikum..

hoho..sukanya dalam hati,bila bercuti lama-lama lagi..asyik cuti,macam cuti  aku yg punya..
aku cuti thaipusam la esok.cuti je ok,tapi tak sambut pon..
tapi hari jumaat pon aku cuti gak...korang cuti?cuti?takkan?so,jgn jeles ok?
aku tak balik kg pon cuti ni..duit takdak nak beli tiket balik..hehehe..
 neway, tadi dalam kls ada sorg clasmate ni bg aku coklat..coklat TOFFIFEE you!! Qatar mari!.
perrhh!! sangat sedap.sedap sangat..memang sedap lah.aku nak mintak lagi dari dia,tapi segah dorh.

tadi aku try pakai tudung ala-ala kak maria elena..pakai tudung  depan laptop weyh..tgk video kak maria punya pasal..dy punya hasil,superbb beb!! superrb!! menjerit.jerit aku satu bilik kau!!!..

jom tgk gambar menggedik aku!!
bismillah.first time letak gambar gedik ni

ni lah coklat yg classmate i bg tadi.tq syahirah!!!

muka teruja yg amat.

dah pakai,terasa takmo tanggal dah
p/s: houssie aku cakap,kalau macam ni,orang yg free hair pon nak pakai tudung..mesti sbb lawa macam aku kan? ouh,perasan yg amat..tq kak maria elena!! u inspired me!!


thank you for reading my entry!!

1 comment:

Anonymous said...

Salam Wani,

How are u today?

Nak bertanya - ada x mamber atau senior wani yang dah grad? (min.dip pharmacy ke..)nak offer kerja.Please email or sms me to iemanhaq@gmail.com or 016-307 8228 (eyan)

nf