Tuesday, January 11, 2011

dy kutuk mereka!! saya geram!!

assalamualaikum..

aku tahu aku agak terlambat dgn issue terbaru di klgn bloggers ini.
almaklom la sblm ni  saya kan -----> klik sini..
tapi skg saya dah .......
bila aku tgh BW td,aku terjumpa satu entry.entry dimana aku tersentap.disentap.meratap!!!
godek pny godek, ohh yess!! aku paham sume jalan cerita.. 
nak tahu jugak? sila ke sini.
kesian sungguh gadis comel molek yg diperkatakan itu.nak tahu sapa gadis tu?sila kelik sini

'Cuba korang buka beberapa blog perempuan terkenal masa kini. Selain dari Hanis Zalikha, Ladyesah mahupun GadisJahat. Ok, yang aku maksudkan seperti blog Hana Tajima (blog ke?), Irene Nadia Marcelo, Fatin Liyana, Cik Epal, atau mungkin beberapa blog yang seakan aku maksudkan......'
 ohh amm jayyy,kenapa nama sume bloggers yg dy sebutkan tu nama bloggers kesukaan aku?aku turut terkena tempias kesedihan mereka lah..kau mmg tak patut la kan pegi tayang nama bloggers feberet aku merata.rata..kesian derang lah!!

'"Eee comelnye", "Eee, cantiklah u pakai tudung macam ni".'
of cosh sgt comell doe.sgt cantik.menarik derang mmg deboom kebaaboo.even aku pon nak berfashionista macam derang.meriah sana sini.tp oleh sebab encik kekasih lebih suka aku  pakai tudung bawal,aku nmpk lebih cantik dan cantik katanya,maka aku lupakan sume itu..dan kalau aku pakai macam shawl shawi  macam derang pon.gerenti awek kau pon kalah. ramai org bekenan kat aku nanti..ntah.ntah kau pon nak kat aku.dan aku akan kata,taste kau ana raffali kan? 'Manis dgn baju kurung' berbaju kurung tanpa bertudung tu lebih manis ye?hahaha.lawak.

dah.dah.aku malas nak ulas lebih.lebih.kang sadis jek.

aku rasa berbaju kurung dan bertudung tu lebih manis kan?




thank you for reading my entry!!

1 comment:

syamim aqila said...

omaigosh!loser giler mamat tu.. kutuk abes mcm perfect sngt..

tp betul gak ah,ad ga scarflets y bdn gempal patu pkai bju ketat. tp nme dy xde di mention pulak td. nme org len pulak y kua.siot betul..

nf