Thursday, January 13, 2011

bulan ini bulan berjimat.

assalamualaikum..

hoi.hoi ya hoi.
hoi nampak tak titile post kat atas ni haa?tak nampak  nampak kan?
JIMAT.mengapa bulan ini bulan berjimat?kenapa aku hendak berjimat?
sebab jimat itu suatu amalan yg sangat mulia.
ouh,mmg mulia.
tapi,tu bukan motiff aku,motiff aku sebab bulan depan aku nak berbazir.membazir itu amalan  syaitan yg direjam kan?jadi jgn ikott.
sbnrnya,bulan depan aku nak shopping baju kaler putih lah.
kenapa kaler putih?sebab aku nak nampak lagik putih la...lagipon putih kan cepat kotor.kalau dah kotor,adalah alasan aku nak beli baju baru kan?teehee..
jangan nak pertikai kalau bulan ni korang nampak aku kurus sikit. *kurus la sgt kan?
sebab bulan depan aku lagi kurus tau.tak percaya?kita tgk la nanti tau.kurus sbb tak mkn duit abis beli baju. :P

thank you for reading my entry!!

No comments:

nf