Wednesday, November 10, 2010

AIDILFITRI FASHION FABULOUS CONTEST.sudah rezekiku..

assalamualaikum..

hye ol..
terkejut dgn entry saya tak?
haswani samilan nak buat contest?
haha.harap maaf.saya masih tak layak nak buat sebarang contest ataupon giveaway.
bkn ape,saya takut xde sape yg nak join contest saya nanti.bikin malu saya je.  >,<

sebenarnya kan guys,saya nak bercerita mengenai satu contest yg telah saya sertai ni..
hehe.bkn ape,biasanya saya hanya berani join contest yg dibuat oleh blogger-blogger sahaja.
tu pon,xpenah nak menang.
 AIDILFITRI FASHION FABULOUS CONTEST ni adalah contest yg dianjurkan di fb oleh Koleksi Irfa Hanna
ni pon saya saja2 join nk tgk naseb.mane tahu leh dapat bj mahal free ke.hehe
sbb saya tahu agak mustahil utk sy menang krn ramai lg yg lebih layak.
dan ternyata.ini mmg rezki saya.sudah suratan takdir,saya mmg 1st prize.
alhamdulillah...
sgt la suka hati..

saya pertandingkan gambar happy girls ni..
angan-angan saya jika saya menang.
mereka yg like gamba saya.tengs!!
i'm the winner!!
alhamdulillah,
ptg td, hadiahnya saya dpt dihantar oleh poslaju.ari ni mmg rezki saya.
tak cukup dgn kegembiraan habes exam,ditambah pulak dpt hadiah ni..
thanks ya Allah.

ni lah hadiah mister oleh koleksi irfa hanna. misteri ke??shawl crumple.elok sgt sbb saya mmg xde pon lagi koleksi shawl ni.

kain sulam batu kaler putih,suci dan bersih.nak simpan tuk nikah kang.hehe.juz joking..

kain sulam penuh jenis cotton.yg ni nak bagi my beloved mother! dy suka green!!

ni sama mcm kain yg kat atas tu.tp ni kaler pepel+pink.cantekk kan?

ni lak kain washable.ape yg best pasal kain ni?sbb sy ada warna MERAH.saya suka kaler merah.

kemenangan saya ini membuatkan semangat saya untuk join pelbagai contest semakin membuak-buak la..
invite la saya skrg jika anda tahu sebarang contest yg dipertandingkan yg boleh saya sertai. ^^v

TERIMA KASIH kepada yg mengundi saya.

hutang emas boleh dibayar,hutang budi dibawa mati.. =)

thank you for reading my entry!!

No comments:

nf