Wednesday, November 10, 2010

hoho.abah hantar sms!!

assalamualaikum..

bila abes exam,org len pakat balik kg,
lepas rindu dekat family.
pegi shopping kompleks untuk lepas tensen perah otak sbb lama sgt ngadap buku pelik2.
pegi berpoya-poya sana sini.menjerit hua.hua.hua

 tapi aku pulak,stay ipoh 'terchinta' ni lama-lama.
ye,memang aku ngada-ngada sbb nak balik kg dgn abah.'nak jimat duit',kata aku.
hehe.taklah.sbb nak mengeratkan hubungan sorg ayah dan anak lah!
alasan je kan?
* (8.30mlm)
aku   : abah balik xminggu ni?
(10.10mlm)
abah : balik hari selasa..
*
haa..tu dia,abah reply.aku terkejut.
act,abah sgt jarang nak reply sms-sms ni.
kalau aku anta msg kat dy pon,mmg dy akan terus call je.
paling tak pon,dy akan suh anak-anak dy yg reply.
mmg sgt efektif dan berkesan la cara abah tu.sgt jimat masa and tak buatkan sesapa menunggu.
tp tadi,bila aku anta msg..xde plak call masuk.
waaargh,awalnya abah tido(sbb masa tu dalam kul 8lebih mlm).daku kuciwa
tetiba lam kul 10td,msg masok. uish,lambatnya reply..(balik hari selasa??)
haa..amek ko wani,mmg betul2 lambat la ko balik.
kena la stay kat ipoh yg sgt "menggembirakan" ni lebih lama sikit. :(
bagus jugak,leh selalu update blog and tingkatkan traffic.kat kg xde line broadband.xleh online da.*positive thinking*
ouh.sedih.

 p/s: xsabar nak makan soto masa raya haji karang!!

thank you for reading my entry!!

No comments:

nf