Wednesday, November 10, 2010

syukur ke hadrat ilahi

assalamualaikum..


lastly,tamat suda final exam sem 2 td..
paper last td,organic chem.

alhamdulillah,aku jawab dgn yakin je td..ye,yakin.hehe
yakin mmg la yakin,tp,betol salah tu aku takmo amek tahu da.
nak free dari pk sal ni.ermmm
tenang je hati bila suda abes exam ni..
takmo da tensen2 study wat masa ni.
nak enjoy bergumbira menyambut hari raya kang dgn family tercinta pulak.
lama dah xbalik kg.jenguk ayam itik.rindu lah!
tp,tgk la nanti 2weeks before start sem 3 nanti.mesti cuak menggelabah pk pasal result.
mesti punyalah.tarak caya?
kite tgk je lah nanti ye?  ^^v

ape yg aku mampu buat skrg hnya lah berdoa.aku percaya macam mana kita berusaha, kita kena berserah & tawakal kepada Allah. Pastu kita kena mintak keredhaannya. Kalau DIA redha nak bagi kejayaan dekat kita, maka berjayalah kita..if not korang tau la kan.. Sentiasalah ingat yang usaha mesti ditemani dan disusuli dengan doa & tawakkal.


p/s: semoga saya cemerlang dgn jayanya w/p 3paper kantoi..sadis =.="

No comments:

nf